onsdag 21 augusti 2013

DAGENS...

Jag kan ju inte vara sämre än er andra bloggare, så ja... Här kommer dagens!

Började denna underbara dag med en stadig frukost. Eh, inte helt sant. Vad är frukost?! Jag hatar frukost och äter det sällan. Melissa fick en salami macka framför tvn. Jag träffade Silvia för en frukost på stan efter alla ungar var lämnade. INGET ställe var öppet så tidigt så vår mysiga frukost blev inne på Mcdonald. Crossianten och läsken var jäkligt god kl 8.30 en vardag!

Förutom frukosten så började jag dagen med min dagliga träning. Vem tränar inte en helt vanlig dag liksom. Så motiverande och hälsosamt. Jag cyklade med 22 kilo där bak hela vägen till skolan, ni som inte vet så är sista biten en mardröm i form av Eskilstunas brantaste backe. I backen gick jag med cykeln och gjorde utfall SAMTIDIGT! (Ok, här överdriver jag, för er som inte fattar ironin i det här inlägget)

Lunch blev det också på stan med mamma. All sallad var slut?! Så jag tog en toast på vitt bröd med fetaost och salami. Mycket dressing.

Mina timmar hemma tog jag tag i alla måsten. (Läs: sov typ tre timmar!!)
Sedan var det dags för dagens andra träningspass som var lika givande som det första. (Imorgon tar jag bussen)

Hemma igen lagade vi fantastisk god middag. FALUKORV och PASTA. Och nej den var inte ens kravodlad. (Finns det kravODLAD falukorv. Haha!) Lyx på en vardag!

Nu ligger jag äntligen i sängen (igen) och äter nyttigt snacks i form av ekologiska potatis skivor. Eller ja, chips är ju ett annat namn på det.







Dagens gourmet middag!






Dagens magbild!!

Förlåt alla ni, fick bara lov! Tyvärr har jag ingen bild på en vältränad mage eller en tallrik broccoli att visa omvärlden! Men vet ni, det behövs inte! Jag är fan lika glad för det!

2 kommentarer:

  1. Haha, jag dör vad rolig du är. Vi måste verkligen ses snart. Var alldeles för länge sen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, visst är jag ;) Men allvarligt jag spyr på alla överduktiga-vältränade-snygga småbarnsmammor. På riktigt! Ibland undrar jag om dom ens skriver ärligt eller bara hittar på. Man orkar inte träna, vara på topp, platta håret och sminka sig varje dag med småbarn. Inte jag iallafall! Varför måste alla ha en sån perfekt fasad. Det är ok att gå i mjukisar och äta fiskbullar ibland. Det är ju lite sorgligt med om man känner att man hela tiden måste ha en perfekt fasad för att liksom duga.

      Visste inte att så många skulle länka detta inlägg. Då kanske jag åtminstone hade valt lite snyggare trosor än vita ful trosor från Ica Maxi! Haha!

      Radera